DAILY

22.00 - 00.24

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-14 @ 00:38:36
Ny duschad och mätt i magen!



Gick till shell förut för att få en promenad dels för mig själv och för Schippen, samt att hyra en film. Min katt Saga följde med en bit sen valde hon att stanna kvar. Efter ett tag så hör jag några röster i bakgrunden som skrattar på ett sådant sätt att de låter elakt, så jag vänder mig och ser hur en utav killarna jagar och skriker något efter min lilla bebis så hon blir jätterädd. Var inte på bästa humöret heller så jag stannar upp och skriker med en dov röst och frågar vad fan idioterna sysslar med och att dom ska ge fan i de innan något annat otrevligt händer.
Vad kan nöjet vara med att skrämma slag på små försvarlösa djur?
Jag själv kan ju inte ens ta död på en bananfluga, inte ens elaka getingar, dom tar jag fast i papper och släpper ut dem i de fria igen.
Sadist ungar! Har dom inga föräldrar som kan lära dom vett och etikett ?
Många föräldrar idag har blivit så förslappade, oansvarliga till deras barns handlingar. Märkte jag ju bara när jag jobbade på Gina och många låter sina barn göra precis som dom själva vill. Krypa runt bland kläder och skräpa ner och vara allämnt ouppfostrade.
Jag vet att när jag blir en mamma kommer jag att bli grym, för jag att blivit uppfostrad utav en av de bästa <3

Nu ska jag titta på action rullen A DANGEROUS MAN med lillebror.

Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0