DAILY

Beauty and the beast

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-29 @ 04:36:35
Har kommit på att de finns en del .. eller ganska mycket som jag inte tycker om. Ex. människor som andas högt när di äter, blodpudding, the baseballs, osmarta översittare som egentligen är undersittare, humorbefriade människor, dom flesta barn, dryga människor, människor som snackar för mycket om ingenting m.m, listan kan bli lång. Men de finns en sak som får mig att börja utvecklas till ett muntant galet monster. Snarkningar!! Jag blir tokiig! Speciellt Jonas snarkningar. Dom är extrema. Jag vill seriöst banka skiten ur han just nu. Sådär arg gråtig är jag. Mest för att jag vill sova i extrem tystnad. Vilken tur att jag inte har planer på att skaffa mig en man. Skulle bli knivigt om de visade sig att han skulle få problem på den fronten.

Go jävla natt,
Claesdotter.

Comments
Postat av: viktoria

Så lite så! :) Jo, allt är bara med mig också!

2010-08-29 @ 14:00:11
URL: http://fnioett.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

jätte fin blogg !:)

2010-08-29 @ 14:58:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0