DAILY

Damn, thats a ugly baby!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-29 @ 15:32:51

Sitter och knökar i mig min frukost, bokstavligen. Vet inte varför? Men min hjärna registrerade att jag ville ha brakfrukost, fast magen bara var lite hungrig. Så gjorde gröt, korv, smörgåsar och äpple te från Trukiet. Bror tyckte de smaka som varm cider. Han kan ha en gnutta rätt fast utan bubblorna då. Jag uppskattade smiley smörgåsen mest. Den sitter i sen man var liten. Vissa saker vill man inte växa ifrån.

Hade tankar på att städa idag eftersom de inte inträffat än. Men tror jag skippar dem idag också! De är ju inte speciellt stökigt. Men imorgon får de ske oavsett vad min vilja vill.

Jag tror de kan finnas möjligheter till att spöken befinner sig i min lägenhet då grannen sa vilken jävla brakfest ni hade i Fredags eller. Hmm tänkte jag och funderade lite vad menar hon. Stökade jag och Jonas så mycket utan att vi kommer ihåg de? Hon förklarade att de rörde sig runt klockan ett snåret. Vi var inte hemma då svarade jag. Skojar du sa hon och berättade att hyllorna nere hos henne nästan föll av. Så vem har brakfest hemma hos mig utan att bjuda mig? Ohyffsat!
Men de är lustigt för ibland känns de som att jag har hyresgäster över mig men kommer på snabbt att jag bor högst upp och att jag endast har  min vind över mig. Men vem vet vad som befinner sig där? Vågar du kika?

Kram,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0