DAILY

Dom kallas rasister!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-17 @ 21:05:40
Ska damma av och sätta på dumburken. Udda för att vara mig då jag knappt använder mig utav den.
Men ikväll visas en dokumentär på 4:an, dom kallas rasister. Den ska handla om sverigedemokraternas väljare och försök att få fram svaret på deras främlingsfientlighet. Vilka nötter, rent ut sagt!
Tycker att de lagmässigt sätt inte borde finnas sådana partier som kan få möjligheten till att styra Sverige då de är fönedrande och kränkande mot enstaka individer. Hur kan man tycka saker om människor p.g.a deras utseende? Och varken Sverige eller något annat land kommer att kunna hålla sig "rent" p.g.a att vi sedan ur minnes tider blandat oss med varandra. Jag kanske har koreanska gener från långt tillbaka?

Också tycker dom att jag är otrevlig när jag uttrycker mig med mina åsikter. (råkade ju få ett mail ifrån en på sverigedemokraterna. Då kunde jag inte hålla igen och skrev några rader tillbaka). Jag anser att dem inte har rätten till deras åsikter!!

C.


UPDATE: Haha, idioten som jag mailade med och som tyckte jag var ohyfsad är på tvn X) Christian Westling. Ganska så söt men idiot ! Ragga kunder på fyllan, pff!

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0