DAILY

Dunderhonung!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-18 @ 23:31:21


 

Kolla godingen !
Mamma ringde mig i morses och berättade att syrran ville visa något som hon fått. Och frågade om jag hade lust att följa med. Och nyfiken som jag är, tackade jag inte nej. Sen ville jag träffa barnen också då de var ett bra tag sedan jag träffade dem. Iallafall så är de denna lille godningen som dom skaffat. Åh, valpar är ju så söta och mysiga. Nu saknar jag tiden då Schippo var valp. Tiden går så fort. Han var så liten..fick plats i båda mina handflator. Minns att jag tyckte de var obehagligt att gå ut med honom eftersom han var så liten var jag rädd att trampa på honom. För valpar ska ju alltid gå runt fötterna innan dom lär sig gå riktigt i koppel.

Så, välkommen till familjen lille Bamse ♥

Jag ska erkänna en sak. När jag kom hem så satte jag på the wolfman och eftersom jag inte sovit så många timmar inatt var jag helt slut, dels för att man inte repat sig riktigt än heller. Somna väl runt fem tiden och vaknade till först runt nio. Då gick jag ner till mamma och träffade andra delen av familjen. Bror och Lovis :)

Tjing,
Claesdotter.


Comments
Postat av: M

Så sööt :)

2010-08-24 @ 12:55:51
URL: http://madds.blogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0