DAILY

hey, soul sister!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-27 @ 16:51:23

Bloggar i farten till tonerna av hey soul sister! Fick inte bara passa hund, fick passa Leo och en sjuk wilma också. Vi satt och målade ute på altanen tills dess att syster kom hem igen. Blev kvar ett bra tag, men var tvungen att bege mig hemåt för att fixa mat men innan de blev jag fast hos mamma. Pratade om vilken velmaja och knäppis jag är.
Nu har jag iallafall fått i mig maten. Bruna böner och fläsk som jag fullkomligt avskydde när jag var liten. Smaklökarna måste verkligen förändras ju äldre man blir. Tycker ju om jätte knepiga grejer nu för tiden.

Nu ska jag rusa iväg. Usch har ingen lust att gå ut de är kallt både ute och inne men de possitiva är att jag jus tnu sitter i en mysig stickad tröja under en filt och ikväll blir de tända ljus. För nu ska jag iväg och möta Jay på systemet och inhandla vitt vin och stenbitsrom och räkor!

Hoj,
C.


Wilma och jag har talang för sånt här ! Fråga bara inte vem som rita vad.


Hjärtan.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0