DAILY

Lacrimosa

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-30 @ 19:46:45

Två nyupptäckta saker har hänt i min kropp nyligen. En känsla som är bekant, härlig, fantastisk och skrämmande. Kan inte beskriva i dagsläget då de fortfarande är ett mysterium. Och Kärleken för klassisk musik. Just nu befinner sig Wolfgang Amadeus Mozart i min atmosfär. Ljuvliga toner. Sitter och äter stenbitsrom och räkor med goda ostar och kex, hade vinet funnits där hade jag känt mig som en societet kärring! Men de är Måndag och jag har inga planer på att bli rund under fötterna. Dock hade de just nu, varit gott. Vissa dåliga ting glömmer man fort, eller hur?

Nu tror jag att jag ska gå ut i vårat underbara väder. Solen lyser, himlen är fortfarande ljusblå och en viss kyla befinner sig i luften. Doften av övermogna äpplen. De här är min typ av väder. Fullkomligt älskande.

Kramar,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0