DAILY

like you always mean it.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-09 @ 11:05:57
Jag tycker att jag vaknar alldeles för tidigt. Min kropp behöver få sova ut. Har redan varit vaken i 1,5 timma!
Halsen har börjat att jävlas med mig igen.. hoppas inte att de är halsfluss igen. H fick ju halsfluss nästan direkt efter första kuren. Fast jag tror mer på att jag varit så varm och sedan blivit så kall. Våran AC var helt knas. Först inte alls så kall, till lagom kall och på morgonen vart de så kallt att jag fick rusa ut på balkongen, sitta där och hacka tänder för att sedan bli varm och go i kroppen igen.

Idag tänker jag bara ligga och kolla på film, inte göra ett krafthandtag så kanske jag mår bättre imorgon.

Nu ska jag hämta posten och gå ut med lille Schippen.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0