NEWS

sometimes I wish I were a fly on the wall

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-19 @ 03:48:01



Tog ju en snabb shopping runda innan vi skulle till Landvetter. Mamma blev grinig när hon såg hur mycket jag skulle prova och sa att hon åker om jag inte var klar inom 5 minuter.(Hon anser att jag är den långsammaste och tråkigaste personen att handla med då de kommer till provningen, mamma har inte insett att de är de som är själva grejen med att shoppa). Man vill inte få hem nitlotterna!
Hon blev iallafall imponerad när jag kom ut på två. Har nog aldrig handlat så hastigt och två fynd som dessutom matchade varandra som o'boy i mjölk.

Målade naglarna nyss och jag blir förvånad varje gång jag tittar på dem. Men jag är väldigt nöjd. Känslan är skön som när man var liten, hade fått nya skor och skulle ut och hoppa twist eller hopp rep. Dom är nämligen ljust nude färgade. Väldigt naturliga. Har tröttnat på färg. Jag är egentligen ingen color girl. Gillar naturliga och jordnära färger. Men på naglar och smycken har de funkat. Nu har jag ju då ledsnat på färg på naglarna. Och hud tonade och naturliga känns som höst 2010 då jag anser att de blir snyggare med en naturligare look där om man vill ex. ha färgade smycken eller stora smycken som utmärker sig. Då har man tonat ner de för en naturligare look. Samma med sminkningen. Men har även börjat gilla en så naturlig sminkning som möjligt.
Very mature!



Tjong,
Claeso.


Comments
Postat av: Tvillingen Therese

Jätte fin klänning!

2010-08-19 @ 14:49:16
URL: http://thegoodandtheeviltwin.blogg.se/
Postat av: CIN

Kavajen gillade jag skarpt!

2010-08-22 @ 20:46:27
URL: http://catrinhinsell.se

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0