DAILY

Stardust

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-13 @ 00:39:21
Har spenderat två dagar med städ och tvätt. Mitt garderobs rum var katastrof. Men nu inser jag iallafall att jag behöver en trea för att kunna ha ett sovrum. Fick lite små ångest när allt kommit på plats. Handlar man verkligen så mycket?
Men å andra sidan trivs jag med att bo som att jag bodde i en etta. Gillar att kunna se alla ytor. Så att inget konstigt göms i andra hörnet :) Så skippar tankarna på att ens flytta till en etta.

Idag köpte jag en amazing queen, hon är så fin. Hon står i mitt hörn bakom soffan och strålar! Beautyful queen!

Imorgon kommer de några och tittar på Rosie, skönt med en mindre katt imorgon förhoppningsvis (Y).

Nu ska jag ut och titta på något stjärnfall eller regn eller vad de nu var(?) Lillebror har läst något som ska synas på himlen, natten mellan Torsdag och Fredag. Så ut med er och kika.

Puss.
Claeso.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0