DAILY

Take me along

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-15 @ 23:55:17

Idag mår jag mycket, mycket bättre. Lite lost i huvudet fortfarande. Men de repar sig nog med mat i magen i ett par dagar och frisk luft och motion. Vill träna!!
Mamma har losat 6 kg, undra hur mycket jag losat?
Vi funderar starkt på att åka tillbaka till "slim fit hotel" om en månad igen !


Fick panik förut att vara passiv så tog cykeln till soloteket och byggde på brännan lite, då man bleknar jätte snabbt när man kommit hem.
Efter de gick jag och mamma en promenad med hundarna, hon känner sig lika tom i bollen, så där gick vi som två borttappade nallar ute på vift. Strax hemma fick vi syn på korvkiosken och mamma ställde frågan om vi var hungriga? Så skulle vi ha mos men de var slut så fick bli hamburgare och mjukglass. De gjorde att jag fick tillbaka lite krafter så när jag kom hem bestämde jag mig för att ta ett bad och ha skönhetsvård!

Nu ska jag måla naglarna.

Tjing,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0