DAILY

17.15

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-10 @ 17:16:10
Somnade inte föräns i morses. Smärtan i kroppen var outhärdelig. Det var värre idag på dagen. Nu efter en treo och iprem kan jag iallafall sitta upp. Men treon gör mig helt lost.
Känns som min kropp tar igen för sin friskhet som den haft under ett år. Först halsfluss innan Turkiet och nu något annat? Känns som influensa i kroppen. Febersmärta.

Har ingen som helst aptit, så funderar på att gå till ICA och handla fruksoppa eller glass. Något kallt kan vara gott då jag ryker. Måste hur som helst få i mig någonting.

Spenderar mina vakna timmar med film, massor av film. De är endå ganska mys. Har fått förkärlek för alla typer av romantiska filmer. Jag mår bra när jag ser dom. Blir lycklig.


C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0