NEWS

My Butterfly Choir!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-13 @ 02:56:44



Jag köpte en ny tröja idag. En myspys en. Fin till ljusa short och brunbrända ben på sommarkvällarna. Även fast de är ganska få utav dem kvar :( Köpte en väska också men den kan jag visa imorgon.

Var ute och cyklade en stund förut med lillebror, såg inga stjärnfall alls. Såg inte ens, en stjärna. Himlen var inte klar någonstans. Berodde säkert på de?

Angående fjärilen där uppe. Den hade suttit ihopfälld en vecka innan jag åkte och den satt kvar på samma plats när jag kom hem igen. Trodde den hade dött där uppe i taket. Men så igår när jag städade badrummet skymtade jag något mörkt i ögonvrån och visst var de den lilla butterflyn som vaknat till liv. Komiskt var att den började flyga just när låten, butterfly, fly away kommit in på refrängen.
Lillebror tyckte vi skulle släppa ut honom, jag ville ha han kvar men Lillebror sa att fjärilar hör till att vara ute. Så han släppte ut honom, men fjärilen samtyckte inte då han efter en halvtimma flygit in och satt sig på samma plats igen.

Just nu ligger jag och tittar på Den bästa sommaren och åh vad han Anastasios soulis är söt i den filmen. Världens sötaste unge! Äter utav min älskling också. Hittade sias gräddglass med jordgubbssorbet i, i frydisken härom dagen då jag skulle handla energi för att jag inte fick i mig någon mat när jag var sjuk. Min favorit ♥

Pöss,
Claesdotter.

p.s Jag har lust att slå något hårt i Lillebrors huvud då jag hör han snarka trots att mina hörlurar  är på full volym.. baseball trä någon?

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0