LAST NIGHT

Aug. 20, 2010 (music on my lipz)

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-22 @ 23:37:18

Blev en spontan utgång igår. Mycket trevlig kväll, bortsett i från vissa detaljer. En del av mitt egna fel och annat utav andras och en mix utav de. Ibland när humöret inte är på topp kan jag bli lätt arg över saker jag annars hade tagit som ett skämt, med en klackspark. Jag är glad att de går över lika fort på mig, ilskan. ( Och nu är jag glad att de är tillfixat).

Kvällens underhållning; Får överösande utav komplimanger i från en liten söt 18-åring som för första gången satt sin fot på en utav Trollhättans Nattklubbar. Han medger till min bror att han med all säkerhet är för "ful" för mig. Jag undrar om de inte kunde varit så att de var för att han var 4 år yngre och jag gillar äldre killar ?

Två killkompisar kommer fram och raggar samtidigt.

Lillebror försöker få mig att bli en lovemaker. Har inga framtidsplaner i den branchen då jag fick sparken lika fort.

Dance, Dance, Dance.

Klockan 02.10 är jag mycket glad för att vi ska bege oss hem och lämnar staden med tankar om att aldrig kommar tillbaka. Inte på dansgolvet iallafall.




(jag har blivit dålig med kameran den sista tiden)

Claesdotter.


Comments
Postat av: Jossan

Jonas passa mycket bättre i brunt hår! Det måste jag säga! Hoppas att allt är bra, annars med dig Mathila!

2010-08-23 @ 18:19:02
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men två år yngre e okej eller? ;) hehe



// MR godis

2010-12-06 @ 18:57:21

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0