NEWS

I Can Still Smell You

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-24 @ 02:44:39

Gunna är världsbäst!


Minns inte hur länge jag letat efter en t-shirt med ett peace märke på? Evigheter iallafall. Och Gunna hade snappat upp detta och kom med denna sköningen i lördags i en fin liten påse. Nu är jag lycklig ♥


(T- shirten är av märket ONCE UPONA TIME by Pia Anjou).

Förövrigt känner jag hur allt flyter. Känner mig på topp. Jag borde sova nu men de gör jag inte. Jag är lekman inatt. Är psykologisk och pratar om bipolär sjukdom, som jag verkar kunna ganska mycket om faktiskt. Har bestämt mig för att sätta mig själv i skolbänken nu. Min hjärna suger efter inlärning av nya saker. Efter velande hit och dit har jag bestämt mig för att läsa psykologi, de är ett stort, intressant och ett viktigt arbete. Då har jag grunden till att kunna bli mycket annat. Just nu vill jag bli allt. Vill kunna allt. Privat ekonom, skribent, jobba med hemlösa djur eller människor, socionom, inredningarkitekt har till och med funderat på nunna. Det skulle vara fräckt att prova på att vara nunna. En erfarenhet rikare liksom. Men jag kom fram till att jag vill jobba med barn och ungdommar med psykiska problem. Vill iofs även jobba med barn och ungdommar som far illa i sina hem men de blir ju en del utav de med.

Nu måste jag nana. Ska passa Bamse hela dagen. Från klockan 06.00-16.00. Pengar och fixad mat för hela dagen genom att mysa och sova med en söt valp hemma hos syster. Då är de lätt värt att gå upp klockan sex och endast sovit några ynka timmar. Planerar på att cykla bort i pyjamasen då hon endast bor runt hörnet :)

Puss,
Claesdotter

p.s jag luktar magiskt d.s


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0