DAILY

Hello, im a festis!

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-27 @ 04:01:48
Hej svejs gnus och gnejs!



Var på möte klockan två angående mina studier. Har jag tur får jag börja redan i höst om de finns platser kvar, har jag inte lika tur får jag vänta tills i vår och jobba med gamla så länge. Känner mig endå lite nervös om jag får börja redan i höst. De var ju så längesen man satt i skolbänken. Dock tänker jag välja att plugga på distans då jag läser bättre ensam. Känns mer praktiskt också. Sparar pengar samt att jag kan vara hemma och ta hand om schippen själv :)

Sen tog jag svängen förbi syster yster för att titta på hennes hår. Hon blev så sugen på min hårfärg så hon började lite försiktigt med slingor. Hem och käka, sen sola med lillebror.

Och kvällen spenderades med en kompis som åkte hem precis. Nu ska jag sova. Ska upp och passa Bamse en liten stund imorgon klockan 11.15.

Nattis,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0