DAILY

What's love got to do with it?

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-31 @ 20:25:47


Vad är oddset att få ett päron i huvudet under ett äppelträd?

Jag har inga kärleksproblem. För att kunna ha de måste man ha en kärlek. De kan låta så i nedanstående inlägg. Bara så att vi har de klart. Jag är bra på att filosofera. De är allt punkt

Nu har jag diskat. Mer än en veckas disk i ett enda svep. Nu är jag stolt. Imorgon ska jag städa. För imorgon är jag ledig utan planer. Funderar på att dammsuga alla mattor och vädra dessa under natten. Låter väl som en bra idé?

Nu ska jag ta en rask promenad i raketfart. Jag är lite bubblig i kroppen. På ett dåligt sätt. Ska försöka få bort detta genom att rensa bort tankarna i vinden.

Tjing,
Claesdotter.



Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0