DAILY

papa was a rodeo

Published by Matilda Claesdotter, 2010-09-01 @ 01:00:35





Mycket trevlig dag med Hannipee. Jag skulle ju inte handla något men kunde inte motstå när älsklingarna gjorde sig synliga på hyllan. Dom var bara mina. Ett par kvar i stl. 37.
Efter rundturen så blev de tacobufé. Efter en timma tog jag min sista tugga. Då vill jag poängtera att jag bara tog en gång. Jag äter nått så fruktansvärt långsamt. Hannipee tycker vi ska råda bot på detta.

Vid halv två satte vi oss i bilen och for till Henriks skola och hämtade upp honom. På vägen hem såg jag en ball bil med en ball slogan - Biffa upp dig ! Dock hann jag inte ta kort på den .. tråkigt. Ska köra men den istället för ryck upp dig. Ett lite mer roligt sätt att säga de på då jag inte alls tycker om - ryck upp dig!

Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0