DAILY

Waka, Waka

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-25 @ 19:38:58
Nu har jag varit och gjort min mor ännu vackrare än vad hon redan är :) Men jag gick upp nu då hon nog blev lite trött på mitt glada och busiga humör. Hehe, nerå eller lite sanning ligger de nog i de men gick mest upp för att jag ska tillaga något gott. Efter de ska jag rensa min garderob. Känner mig laddad inför de nu. Tänk vad lite färg och trevliga personer kan göra. Kommer dock få ett avbrott då Marcus kommer hit och hämtar Chippen för att jag ska passa Laika. Ah, vilket meck!

Men känns ganska lägligt att rensa och göra iordning då hösten börjar inta sin plats, löööv that! Really. Sommaren saknar man bara lite p.g.a dess lätta kläder och sena nätter.




Puss min herr gurka nu dansar vi vals,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0