DAILY

Wasps are flying through the window.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-16 @ 02:39:30

Har försökt att sova men de går inte i den här värmen! Min Lägenhet är varm annars men nu är den extra varm eftersom familjen Geting valt att bosätta sig utanför mitt fönster måste de hållas stängt då dom på kvällen väljer att flyga in till mig av någon konstig anledning. Och eftersom jag inte har hjärta att spola ner dem får jag omsorgsfullt ta fast dem i papper och låta dem flyga iväg på andra sidan ut genom ytterdörren. Undra om dom hittar hem igen? De kanske är samma geting som kommer tillbaka in hela tiden. Men ikväll hade jag 3 stycken inne samtidigt. La märke till den första då jag hörde ett enormt vibrerande ljud komma ifrån hallen. Den ena kattungen lekte lite med den. Sen när jag höll fast den försökte den bita mig med sina gaddar. Otäcking!

Nu ska jag ta fram min solfjäder och fortsätta försöka sova.

God natt,
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0