DAILY

Wish I could keep you much longer

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-31 @ 22:03:29


En svettig tildan har precis sprungit genom entrén. Jag sprang halva vägen. Nu är jag lite stolt igen. Trodde inte jag hade en sådan kondis. Nu ska detta inträffa morgon och kväll, ungefär varje dag, iallafall varje kväll. Blir jag sund och fast i hullet. Sen var de där med maten. Ska försöka äta regelbundet hela dagen imorgon. Skulle ju börjat i Måndags men de blidde liksom inte så. Åt hur som helst frukost klockan sju i morses. Shit, vad jag har varit duktig idag. Duktig flicka!

Nu ska jag göra några armhävningar och sit-ups sen ska jag häva mig i duschen som vi säger så fint här på slätta! Och vänta ! Man får inte förglömma stretchningen. Vill inte vakna som en pinne imorgon.

Pussinuss,
Claesdotter.

P.s de bubblar inte lika mycket nu längre. De ligger bara kvar lite rester kan man säga. Då säger jag till mig själv- De blir bättre imorgon och i övermorgon är de bra och på Fredag är de glömt.  D.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0