DAILY

zombieland.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-08-15 @ 01:31:52

Har varit lost hela dagen. De känns som mitt huvud befinner sig inuti en såpbubbla som behövs spräckas för att huvudet ska komma tillbaka till de normala och få nytt syre. Nu är de inte fullt så enkelt.
Jag har inte fått behålla någon mat sen jag kom hem. Inte mamma heller. Har väl åkt på något efter den vidriga maten där nere. Fast hellre att jag blev sjuk här hemma än där som många andra blev..!

Mamma ringde sjukvårdupplysningen och detta kan fortsätta i upp till tre veckor och de finns inget dem kan göra. De ska värka ut utav sig själv. Pallar inte en vecka till..

Får snart panik av att bara pendla mellan soffa och säng. Och spendera dagarna genom film och sömn. Jag vill ut och röra på mig. Umgås med människor.
Tog mig fram till Ica idag. Var bara tvungen att få röra på mig och ta en nypa luft. De ligger cirkus 5min ifrån min bostad. De tog kanske en kvart och på halva vägen hade jag knappt krafter att ta mig framåt och inne på Ica fick jag svårt att stå upp så var tvungen att sätta mig ner några minuter.

Idag har verkligen varit värst. Har sovit i princip hela dagen och jag är hur trött som helst fortfarande. Så ska ta en magtablett sen ska jag försöka sova. Så kanske man är lite piggare imorgon. Hoppas, hoppas :)

Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0