DAILY

fromchinatown.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-06 @ 16:46:42
Fick noterar idag att jag är en ensamstående kvinna. Vart är då mina tio barn? Deprimerande. Jag kallar mig själv en ungkarlskvinna, ungkvinna lät inge bra. De låter mera maffigt, mera lyxigt. Ensamstående, vem vill kallas ensamstående? Låter så ensamt och missär aktigt.




Har precis varit och köpt tekoppar och fat ifrån kina, samt ett bord och två hyllor. Så nu ska här, spikas och målas. En bra kvinna reder sig själv, sa mor och slo bakut!
De är solklart att jag måste hitta någon stor och vacker tavla att hänga på vardagsrums väggen. Eller flera små. Flera små kan funka också.

KÖSS.
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0