DAILY

håkanhåkansson

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-07 @ 20:59:17

... deeeee eeee eeen låååång väääääg neeeeeeeeeeer, och du skulle aaaaldriiiig raaaamla neeer..

.. är vad som susar i öronen just nu. Just precis nu, i detta tillfälle. Känns de som sommar. De gör mig lite glad och upprymd i kroppen. Vem kysste Elin bakom ryggen på Mari?
För på något sätt känns de inte riktigt som sommar. Kan bero på de vaklande vädret, skulle mer tro på vår.

Kom hem för en stund sedan efter en lite sen middag på krogen med Jonis. Så nu är jag så mätt att jag tror att jag lyckades lura Marcus att jag väntade barn när jag stötte på han, på ICA. Skulle ha tippat på månad 3. Vilken tur att de bara är mat!



Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0