VIDEO

If I were a wife, you would be my husband.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-22 @ 02:52:09

 
Det har blivit mycket värre nu. Gör en sådan här ---> >_< grimars varje gång jag sväljer. Måste vara för att jag inte varit sjuk på ett år som gör mig känsligare och gnälligare. I högstadiet var jag ofta sjuk. Då kunde jag till o med uppskatta de. Vilket pucko!
Hur kommer de inte vara imorgon? Buhu vågar knappt tänke på de. Kommer jag kunna sova? Har tagit en treo..inte ens den hjälpte, samt sånna där starka halstabbletter. Känns som jag aldrig haft så här ont. Men de har jag granterat. Vissa onda ting glömmer man fort.  Måtte de inte vara halsfluss ? jag ber dig!

Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0