DAILY

if your not the one, then why does my soul feel glad today....

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-31 @ 02:11:54
Nu har jag packat ner de mesta i stora resväskan. Bara handbagaget som ska packas och ett par enstaka grejer jag kom på nu som jag vill ha med mig samt klänningen jag ska hoppa in snabbt och köpa imorgon. Mamma tänkte köpa den förut när hon var på Oden och jag var på Överby men hon glömde av de och fick lite ångest så vi ska ta svängen förbi. Tror hon skulle ha något med. Så blir Trollhättan-Göteborg ist för G- vårgårda mot landvetter, de gillas!

Nu är jag lite smyg hungrig. Ska äta upp min andra kvart av pizzan då jag inte kunde äta mer förut. Sen ska jag se klart på snabba cash och försöka sova. Ska upp tidigt imorgon och göra iordning resten.

Nattis.
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0