DAILY

Miljöskadad

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-27 @ 22:03:13


Ont i fötter och ben. Var ute och handlade i 6,5 timma. Fick ställa mig i fokus på maxi då mamma tappades bort. Hon hittade dock mig efter 7 min. Jag har insett att jag blivit miljöskadad av min mamma. Kan inte ta varor som står längst fram eller varor där den kan ha en liten vikning på sig. Detta har jag fått se hela min uppväxt där mamma står på tå för att nå den perfekta förpackningen. Detta har alltså miljöskadat mig fått mig att göra likadant. Kan ibland vara bra då de kommer fram en lång trevlig karl och frågar om jag behöver hjälp.

Inne på maxi kom jag även på tankar om att de är ganska snuskigt med all packiterad mat. Vad vet vi om den? Vem har pillat och hur tog den sig dit? Hur länge har den legat där egentligen? Hur såg grisen ut?
Fick ingen matlust alls. Fick mig att tänka att jag faktiskt vill köpa grisen i säcken och inte "grisen i säcken". Varför kan inte färskvarorna bara komma tillbaka?
äh, ska öppna en vingård/bongård med mina egna grönsaksland och frukträd. Håller låter de? Underbart!

Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0