DAILY

N.A

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-29 @ 14:33:18

Har rensat lite nagellack och kokar ett ägg på spisen. Nu väntar jag på att naglarna ska torka så att jag kan äta ägget. Tog bort de gröna nagellacket i morse då jag blev mäkta besviken på de igår. Gillar inte när man får den där känslan som man får när man målar med vitt nagellack. Tycker inte de är så tajt. Nu är dom röda och fina igen. Matchande med mitt läppstift :)

Jag borde hänga tvätt och tvätta tvätt, för de ska vara torrt senast imorgon kväll då jag ska ha packat klart. Men känner inte för de nu. Är trött och mår dåligt fysiskt. Jag kan fortfarande inte förstå att jag reser på Lördag ? Och landar på Söndag!
Men nu funderar jag på att antingen ta tag i en tvättad tvätt eller om jag ska slumra en stund och få mer energi efteråt?
Klockan fyra ska jag iväg och sola, då får jag vila iofs. Men sen efter de så ska jag till frissan! Ska bli mer brunhårig än blond som jag var innan. Konstigt att dem bara spårlöst försvunnit och inte lämnat ett spår efter sig :|

Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0