DAILY

onsdag, 14 juni

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-16 @ 03:39:46
Min väckning blev redan klockan 10.30. Stig, fastighetsskötare plingade på dörren och en yr och nyvaken jag vinglade upp och öppnade dörren. 
- väckte jag dig?
- nej inte alls.
Varför säger man alltid när någon ringer på mobilen eller dörren att man inte alls blev väckt? Jag gör de om inte folk ringer jättetidigt. Kanske bara vill förneka att jag är en slappis på "morgonkvisten". Har man endå inget viktigt att gå upp till så. Älskar min säng på morgonen, dock inte lika uppskattad på kvällen.
volym
Off we go to the city. Hanna skulle göra sin teori. Medans, gick vi snurr inne i massa konstiga butiker med massa konstiga saker. Efter de gick vi in till willys. Gick runt med högsta volym på mp3n. Jag har ingen social kompetens så när jag är ute och "umgås" med folk har jag propparna i öronen så jag knappt hör vad di andra säger. Skulle hur som helst knäppa ett kort på mor och Gill, skymtar två flaxande händer på andra sidan frysdiskarna. Där står en gubbe med armarna brett isär som att han skulle ge mig en stor kram och med ett flin som var 20 cm brett. Jag uppfattade inte föräns efteråt att de var ett kort han ville jag skulle ta.

Sen blev de fika och efter de begav vi oss för att se om Hannis klarat sig och visst hade hon de och så klart är de Gillis som ska ha rätt på hur många rätt ho fick. Harenäran Hanna!
Sen for vi till Vbg och inhandlade godaste kycklingsalladen på kalasboden. Hanna körde som en king!

Väl hemma skulle vi bara käka och köpa något till Hanna bege oss till svenssons och dricka något glas vin. Slutade med att vi gjorde slut på en bag in box, snackade resa till Turkiet och drog till krogen på öl och pizza. Vidare till Gunna och Conny och sen en sväng på mammas altan.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0