DAILY

papercut

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-14 @ 04:12:18

Hey lovers.

Sitter just nu med knäckemackan i ena handen och skrivandes med den andra. Väntar på att bordeaux nr.69 ska torka så jag kan slänga på en film och försöka få ett möte med John. Inte för jag är trött. Inte de minsta faktiskt. Eller kanske lite. Gav precis ifrån mig en gäsp. Men innan den. Har grejat hår hela kvällen/natten. Färga de så att jag är tillbaka som blondette igen. Ogillar att vara helt ljus. Konstigt hur dom bruna slingorna bara försvann? Så energin har varit på topp. Längesen jag kände mig så klar och utvilad. Känner mig glad.

Har beställt väckning klockan 11.00 imorgon. För att klockan 13.00 ska jag vara färdig för då åker vi till stan jag och mammi med H&G svensson.

Puss mina hjärtetussar.
Claesdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0