DAILY

too much is...never enough

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-30 @ 02:16:14



Då var man lite mörkare i håret iallafall. Skönt att man färgat ögonfransarna med, så slipper man mascaran :) Bara läpstift sen är de klart !
Nu ska jag kolla på snabba cash och förhoppningsvis så somnar jag till den då jag planerar att gå upp klockan nio för att fortsätta med tvätt som jag har gjort hela kvällen nu. Och sen bär de av till Trollhättan för att hämta min baseball jacka som varit på lagning, köpa klarrött nagellack och ta en fika klockan ett(?).

Just nu för jag en konversation med Jonas via sms, om man kan ha långt hår och endå färga de brunt innan man klipper sig eller om man ska vänta tills man kan klippa sig kort? Den mannen har stora funderingar alltså.

Puss på er.
Claesdotter.

P.S Vet en mamma som kommer bli lite vrång när hon vaknar imorgon. Någon, jag säger någon katt har rivit ut hennes soppåse. Såg de nyss då jag var ute med schippen. Dock har jag bara mina misstankar på en katt.. scabers!(min katt). Och de är ju de jag kommer få höra imorgon. Hihi, ska säga att hon varit inne hela natten och se ut som ett frågetecken ^^ D.S

God Natt, sa en flicka i hatt.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0