DAILY

I fall to pieces without you.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-23 @ 00:58:30
Har knappt sovit något alls inatt. Tror jag somna till lite vid sju i morse och har vaknat med jämna mellanrum för att spotta då jag inte ens kunde svälja min egna saliv. Vid halv elva stod jag inte ut längre och steg ut för att släppa ut Schippo. Då ska de vara kaos på balkongen för att några nissar ska stå där och måla. Går in igen och får lätt panik för att jag tror att jag är fast i min lägenhet. Bestämmer mig för att gå ut igen efter någon minut med Schippen på axlen. Mamma öppnar inte dörren och han är olydig och efter en sömnlös natt och ond hals klarar inte mitt humör de och börjar smått att gråta på gräsmattan. Plingar på mammas dörr för andra gången och då öppnar hon och jag lipar. Kan varken prata eller svälja. Mamma ser vita beläggningar och tror att de är halsfluss och ringer doktorn som säger att vi får akuttid klockan 14.00. Och jag går inte till Läkaren i onödan. Blir lätt svimfärdig av att bara sitta i väntrummet. När jag var liten gillade jag att gå till Doktorn. Då fick man bamse-stickers med lille skutt och katten på . Sen leksak av mamma för att jag varit duktig. Dock fick jag pressent av henne idag med.
De visade på provsvaren att jag hade halsfluss, så nu ska jag äta pencilin i 10 dagar och grugla något grönt som ser ut som farlig absint.
Mamma köpte massa nyttiga och goda saker till mig på ICA efter läkarbesöket. Även hur stor jag blir finns de ingen som kan skänka mer tröst till mig än mamma <3 Värd mer än världens alla rikedommar tillsammans. Ska bo hos henne tills jag mår bättre.


Fårliga grajor..

Ska nog ta mig lite glass snart. Sen är de väl dags att grugla igen innan läggdags.

Ingen puss.
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0