OUTFITS

Utkast: Juli 29, 2010

Published by Matilda Claesdotter, 2010-07-29 @ 12:45:49

Efter att ha rensat bort spindelbon och deras matföråd i fönsterkarmar och dylikt tog jag en liten siesta!
Sen fick de bli en dusch och lätt sminkning innan Hanna kom och hämtade mig och vi for till Trollhättan för att hämta hennes Lillebror och Patrik 2.01 som hade varit och sett Trollkarlens Lärling?
Fick vänta på dem på Shell i tio minuter så vi gick in för att se om vi skulle ha något, jag antyde på att jag ville ha mat. Hanna frågade om jag ville till Donken?, och visst ville jag de. Gillar all sådan där skräpmat förutom sånt som finns på Pizzerier då vi har fem med 100 meters avstånd emellan, första börjar efter 100 meter ifrån mitt hus. Kan lätt bli tröttsamt

Idag har man iallafall:
Fått hjälpt mamma att städa.
Tvättat maskiner jag ännu inte hängt upp...
Solat.
Insett att saker har blivit bättre fast jag trodde det skulle bli sämre.
Insett att fulla människor är osmarta människor. Pratar ett helt annat språk. Nykter människa+onykter människa= noll kommunikation.
Åkt till Trollhättan och ätit på donken för tredje gången denna veckan.
Blivit iaktagen och svarat på Hannas telefon där personen i luren visste vem jag var och vad jag gjorde. De visade sig bara vara conny.
Varit inne på krogen nykter.
Blivit friad till.
Kunde ha sett en naken granne. Mörkret döljde denne dock.
Pratat i telefon med en mycket trevlig och rolig person.

Claesdotter


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0