DAILY

123 456 789

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-29 @ 18:03:36


Idag har jag hunnit med mycket. Även en hel del motion eftersom jag har varit tvungen att cykla fram och tillbaka några gånger idag. Samt att jag precis trampat gångar till min lille plutt hund så att han ska kunna ta sig fram i den halv meter snö som har kommit. Har även hunnit med att få mig kalorier också. Det bjöds på prinsess tårta på jobbet och det är oartigt att tacka nej. Det vet ni väl?

Nu är jag iallafall hemma efter att ha kikat in en snabbis hos svenssons. Och nu ska jag duscha och börja med maten. För idag är det jag som är mästerkocken då mamma ska agerar chafför till sjukhuset.

Tjing, C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0