DAILY

drumdrumelidrum

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-10 @ 22:20:41
Tidig morgon, hem till syster och pyssla med kläder. Barn och bebis kläder skulle sorteras. Barn förbrukar sjukt mycket kläder på kort tid. Växer som ogräs en solig sommardag. Sysslorna fördelades av sig själv och vid två tiden var det klart och vi gick mot Gunna för att säga hej innan hemgång.

Nu sitter jag med nyfixat hår och solbrända kinder. Mammi och jag tog nämligen en halvtimmas soltid förut. Guld värt i detta vädret.  

Nu får det bli en dusch. Sen ska jag lägga mig och läsa sofies värld som fångade mitt intresse vid första meningen. Sova relativt tidigt ikväll då jag ska upp i tid och ringa några samtal samt att några kommer och ska titta på en utav kattungarna. Föroppningsvis tar dom med henne hem.



Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0