DAILY

Energivampyr

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-11 @ 17:21:44

Mamma har bestämt sig idag. Hon ska bli snuskigt rik. Så snuskigt att hon inte kommer att sakna några som helst tillgångar resten av livet och endå ge hennes underbara dotter tillgångar resten av livet också. Hon tittade nämligen på mig sovandes klockan elva i hennes säng och blev allvarligt orolig över hur jag ska klara mig på jobbet som börjar nästa vecka och uppstigning är klockan sex på morgonen? Hon tror att jag kommer komma hem med en gammal människas död på mitt samvete. Då bestämde hon sig även att tvinga mig upp ur sängen genom att rycka kuddar och täcken och dra bort lakanet. Energivampis och soffis är mina nya smeknamn enligt henne. Jag är som katten Gustaf i mänsklig form om man bortser ifrån matbiten och ersätter den med godis. Ja, ungefär så. Ta de lugnt hon älskar mig mycket och gillar att skojas med mig då jag bara skrattar åt hennes sjuka fantasier.



Nu ska vi strax gå och fika. puss i ljumsken.

Claeso


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0