DAILY

Ett dopp i det vite

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-05 @ 00:10:47

.... tre timmar senare: allt är som förut. Med maten i magen fastna jag framför tvn. Senare upptäckter jag att ett skummonster befunnit sig i min lägenhet, då vita fluffiga spår gick från badrummet till köket. Monstret var jag och jag hade precis lagt mig i ett nyupptappat skummbad när jag kommer på att min cola fortfarande ligger i frysen efter tre timmar.. allt i var i sin ordning vill säga. Svepte fram som ett flygande moln och skummet gjorde sig milt uttryckt synligt på golvet.



Så underbart var det iallfall. Varför gör man det inte oftare. Det är ju läkande för själen. Detta måste införas minst två gånger i veckan om inte ens varje dag? - Titta där kommer ett vandrande russin! ..kommer alla säga då..

hej då,
Cleasdotter.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0