DAILY

every girl looks for her diamond

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-03 @ 04:26:30
Inte föräns typ nu sitter jag i sängen. Kom på förut innan jag skulle lägga mig att jag hade två maskiner att hänga och har ingen som helst lust att behöva tvätta om allt imorgon. Så hängde det och smsade lite med gos samtidigt. Längtar dig :)

Haha, nere i förådet förut skymtar jag något vitt i lysande material. Den märktes för den hörde liksom inte till resten av atmosfären. Mammas brudklänning! Den måste ju bara prövas. Mamma var super elegant och vacker jag såg bara ut som en bohemiskt medeltida fruntimmer. Om jag gifter mig ska jag ha sagobröllop eller enkelt med sin vackra charm men de lär dröja minst 5 år dit. Tråkigt att inte kunna ha mammas då den inte har något som helst bra omen i sig men..
nästa halloween kanske det får bli corpes bride med några skjusteringar? Det duger den ju till!



Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0