DAILY

Fika

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-11 @ 18:19:29


Fika varar inte speciellt länge även fast man äter dem andras två överblivna kakor också. Ska därför laga mig middag strax.
Just nu sitter jag i soffan med nerdragna byxor som jag inte kan få av mig p.g.a mina ny målade naglar. Byxorna är för tajta ner till. Det skulle sabba lacken. Målade dem nere hos mamma för en stund sen och offrade mig till och med att gå barfota ända hit upp för mina "vackra" tå naglar. Yes boys, likvärdera det med lacken på eran bil.
Och nu kanske ni endå undra varför jag inte har dem på mig helt och hållet istället? Då ska jag tala om att jag inte har någon som helst sussning. Kan ha med att göra att jag skulle ta av mig dem för de obehagligaste jag vet är att sitta i "vanlig" kläder hemma och upptäcker att jag inte kan det för naglarna och tycker att detta är en mer behaglig känsla än att ha dem helt på mig?  Jag vet inte, fantisera ihop din egen förklaring.
C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0