DAILY

Hold me now

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-03 @ 01:34:02


Min panna glänser och huden är fuktig. Jag vet egentligen inte ens vad jag gjort. Bara flyttat runt en massa möbler och dragit ut kläder. Ingen ordning alls. Men det är de, det ska bli. Så jag får stå ut. Mår väldigt dåligt av röra annars, men just nu blundar jag.
Hade de varit friska Tilly hade hon fortsatt tills det var klart. Men jag orkar inte en droppe till på min panna.

Nu ska jag duscha, eta och titta film och försöka sova. Ska upp tidigt imorgon inför ett jobb igen. Känner mig ju så klart pepp med rinnsnuva och hes röst. Men så är det. Mamma ska köra mig så jag slipper gå eller cykla. Efter detta är det bara hem och fixa igen. För imorgon ska allt vara klart, för sen behöver jag vila.

vi skippar pussen ikväll, vill ju inte ha er sjuka :)
Claesdotter.

p.s jag kom precis på en sak jag gjort, tvättat typ allt som har med tyg att göra här inne samt en del av klädhögen, för nu ska den VECK !! d.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0