Jag är kär

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-12 @ 00:14:03

Känslan du får när du ser en sko är lite den samma som känslan när du ser en kille. Känslan är aldrig den samma.



"Förhållande killen"
Idag blev jag fullkomligt blixtförälskad i dessa par. Och det är en känsla som komemer hålla i sig föralltid eftersom jag alltid kommer bära med mig ett speciellt minne av dem då dom för mig kommer att vara speciella. Unika. Kommer bli en sorg i hjärtat då dom inte längre kan bäras med mig. Jag längtar efter dem och kan knappt vänta tills mina ögon får se dem igen. Kan liknadsinnas med en kille du är väldigt kär i och aldrig vill förlora. Något seriöst.


"Myskillen"
Kan misstros med en känsla av förälskelse men denna känslan var mer yttlig eftersom dom kommer att vara ersätliga och inte har något unikt. Dom är snygga till ytan och får dig att känna dig speciell för stunden men du tröttnar snabbt och lägger dem på hyllan när vårsolen spricker fram. Kan liknasinnas med ett engångsligg eller möjligtvis någon du har för sexuell passion.

C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0