DAILY

Lycka är, när man har någon att dela den med

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-24 @ 22:07:09
Jag har gått och förälskat mig i ett gäng gamla människor. Dom är underbara. Något som inte är fullt lika underbart är systemets uppbyggnad. Det gör mig hård och arg inuti. Det är människor, människor som har skapat och tagit hand om det vi har idag. Människor vi ska behandla med respekt och vördnad. Det är sånt jag vill ändra på. Är jag för känslig, ödmjuk, snäll eller har jag ett hjärta som ingen annan och mer eller mindre är normalt human?
Hur som helst längtar jag lite smått efter att komma tillbaka imorgon och se vad lite tid och kärlek för en annan människa kan skänka glädje. Det är allt det som krävs.

Mamma och jag har ätit mat tillsammans även idag. Men idag fick de bli en kebabrulle att dela på. Bror var och klippte sig idag och då passade även jag på att snika till mig ett topp klipp. Nu ska jag bege mig upp och förberede inför en förhoppningsvis god natts sömn.

Nu saknar jag min boyie ♥

Go natt. C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0