DAILY

Sängen kallar mitt namn

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-15 @ 23:49:58

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå att mitt alarm står på 06.15 igen? :| 
Tidiga morgonar är inget för mig än så länge. Ångest! Men jag vill att det ska bli för jag vet att man blir piggare resten av dagen om man startar morgonen tidigt.
Men hur typiskt är det inte att nu såhär på kvällen eller natten när jag behöver sova så är jag inte så trött men som förut efter jobbet var jag vrål trött. Jag längtar tills skolan börjar! Jag vill syssla med något som inspirerar mig till att vilja jobba. Något man brinner för och har engagemanget till. För mycket begärt ? Men en dag så..

Nu ska jag iallafall strax försöka sova, i en alldeles för tom säng. Eftersom du inte är här <3 

God natt, C.


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0