DAILY

Smaken är som baken.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-10 @ 00:47:40


Skönhet kommer inifrån, just so everybody knows that?

Hur kan man ens ha möjligheten att lyckas sabba ner ett nagellack två, tre gånger på samma kväll?
Första: Beslutar mig för att inte köra liliac, utan mörkt vinrött. Blir totalt kvadat med ojämn färg på varanan tå. Bestämmer mig för att gå tillbaka till ruta ett.
Andra: Väljer liliac tillslut efter att jag insett att valmöjligheten på färg ha minskat. By more! Älskar ju nagellack. Vad händer om inte att det är superkladdigt. Hur som helst lyckas jag få till ett fint första lager men sabbar genast en tå då jag ska resa mig upp och gå till telefonen. 
Tredje: Sabbar ytterligare en till då jag återställt den först drabbade.

Nu sitter jag här och tror att jag klarat mig från ytterligare nagellacks olycker. Men sitter kvar en stund till för att vara på den säkra sidan. Nästa gång kanske jag istället anställer någon.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0