DAILY

Som en vals på rosor.

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-25 @ 23:55:31
Sitter nyduschad i köket i ett nystädat hem, med ett glas vin i handen. Jag kräver för mycket.. men varför kan inte alla dagar vara som idag? :) Jag tänkte på något förut men nu kommer jag inte alls på vad det var? Jo nu vet jag! Vilket är bäst? Att slänga toalett pappret i papperskorgen eller att spola ner det i holken? Kom nämligen att tänka på det när jag snöt mig tidigare. Tänker bara på miljön. Men äh, vem orkar det klockan 23.49? Nu ska jag gå till sovrummet och sätta på rena sängkläder ;) Men först ska jag plocka ur nyckeln så att jag inte glömmer att lägga ut den imorgon ifall min snygging skulle komma tidigare än jag slutar jobba.

Pusselipuss, Claeso.

p.s Nu har jag varit vaken i 18 timmar och är inte ens trött. Tänka sig att ett jobb med start klockan sex på morgonen skulle ge energi! Jag blir lite smått imponerad för att vara jag. d.s

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0