DAILY

Swedish pie

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-07 @ 22:07:00
Vi åkte så att vi var hemma runt en tre. Handlade på vägen. Men det visade sig att toalett pappret vart slut och en lite lagom kissenödig Tilly Billy blev relativt irriterad och Mattias fick mig att räkna ner från tio. Lite hjälpte det men allt gick nog inte över föräns vi väl var på Ica och skulle handla igen. Matlagningen blev inte klar när den skulle varit klar och så vidare. Jag ska inte laga mat i hafs och olust. Det slutar aldrig bra då.
Vid sex åker han och spelar bandy så då våldgästar jag min ömma moder och bli kvar där tills tio i nio då det ringer på dörren. Jag som skulle hunnit både duscha och gjort pajen innan han kom. Fick bli pajbakning tillsammans istället <3 och under tiden den stod där tog jag ett bad. Sen blev det mys framför SACT2, kan tala om att den bara uppskattades från ena hållet, haha :)

Vill även säga att du helt enkelt är bäst i mina ögon!

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0