DAILY

tömmen öpp

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-04 @ 01:10:26

Vill börja med att säga att jag är ironisk på den här bilden så att det inte blir några missförstånd senare. Ironisk som kommer utav ordet ironi betyder att man gör eller säger något tvärt emot det man menar. Som att ljuga fast på ett skojigt sätt och inte så dramatiskt. Visa människor förstår inte ironi. Dom anser jag vara humorbefriade.

Jag har precis diskat klart, nu ska jag komma till själva städningen efter 8 timmar. Jag måste älska att städa. så kul att jag jublar. Sovrummet tog nog längst tid men vet inte vart resten av tiden tog vägen. Jag har ju bara placerat saker. Phuuu. Jaja nu är det enklaste kvar ju. Sen ska jag vila mina stackars ben och aldrig se åt en mopp.. åtminstonne inte på en vecka..jag hatar städ.

C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0