DAILY

allå, allå?

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-01 @ 23:12:27
Jag har inte förmått mig att skriva. Men nu gör jag ju det. Glada att ni inte har övergett mig iallafall, kärlek till er ♥

Jag har insjuknat igen eller kanske ska säga att jag fortfarande är insjuknad. Rond tre. Jag är vid liv och relativt stabil. Men ännu ska vi inte hurra. Jag har ännu inte vunnit matchen mot bakterierna.

Halsontet i rond ett gjorde ont, hostan i rond två var tortyr och den nu extrema förkylningen i rond tre är bara omysig. För inte har väl rinnande ögon och näsa med torra läppar någonsin varit sexigt? Men jag är tacksam, kroppen värker inte och jag känner mig förvånadsvärt utvilad och klar i huvudet. Nästan pigg.. så länge jag ligger still.

Jag har bara förmått mig själv idag att måla naglarna. Har fått tillsägelse att vila nu och få kroppen på rätt sköl igen. Imorgon kan jag inte lova att jag kommer göra det. Det kliar i fingrarna och jag vill skapa. Sy? göra om? Behöver göra iordning stor garderoben då skor och väskor ligger i en enda hög. Inte likt mig att misshandla dessa ting..

Nu ska jag äta något. Spelar egentligen ingen roll vad. Allt smakar ingenting eller likadant, likadan eftersmak iallafall. Förbryllande. Ska låta bli att äta supetgoda saker, det tappar ju lite sin mening. Någon som sa blodpudding? Jo men visst tack..

Jag skulle tro att vi hörs lite senare. Ska fatta mig kort om helgen.
C.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0