DAILY

Kramar

Published by Matilda Claesdotter, 2010-11-27 @ 13:49:00



Igår skicka min älskling sms när jag var i duschen att jag hade 40 min på mig för sen skulle vi ge oss iväg någonstans. Jag blev nog 40 min sen tror jag. Hur som helst kom världens bästa Mattias med superfina blommor till mig ♥ Blev väldigt glad och som jag hade saknat honom. Det finns inget bättre än honom. L Y C K A.
Sen när jag väl blev klar efter några klädombyten och tankar som rör sig om att jag inte har några kläder alls, så åkte vi till Trollhättan och åt kina mat. Sen åkte vi till maxi och jag tycker om att gå där inne speciellt bland julsakerna. Det gör inte Tias då han är Grinchen 2010. Hur som helst älskar jag kinder choklad och jag hittade en kinder tomte. Då blev jag ännu mera lycklig!

Nu ska jag strax börja göra mig iordning för ska på kalas hos syster som fyller 30 på Tisdag. Men först ska jag mysa.

PUSS,
Claesdotter


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0