DAILY

Basket Case

Published by Matilda Claesdotter, 2010-10-06 @ 13:27:45
Är ni som mig? Att när ni äter något som inte är speciellt gott får ni ingen mättnad?.. eller nej vänta, fel. Tillfredsställelse, så ni måste äta något annat, som är gott?

Jag skulle äta frukost/lunch och gjorde mig ägg, kassler och stekt paprika. Kasslern smaka surt. Det kanske inte är bra att äta kassler som legat i kylskåpet i en vecka? Men jag är inte så noga. Äh vadå? Skiten ska ju endå ut igen. Hur som helst längtar jag till middagen bestående av hemmalagat potatismos och köttbullar. Jag och mor ska äta middag tillsammans idag och den ska jag göra medans hon klipper bror.

Nu ska jag titta klart på ullared medans mamma tar en liten lur. Hon har ont i benet så hon knappt kan gå så drog fram hennes gamla rullstol förut så att hon kan följa med på ljusfestivalen på lördag. När hon vaknat ska vi kolla på den andra filmen vi hyrde i Måndags, minns inte vad den heter? JUZAREZ eller något liknande. Den första vi såg heter iallafall the blind side och var jättebra. En film man kan se om och om igen. Byggde på verkliga händelser och Sandra Bullock hade en av rollerna och hon är favorit hos mig.

Tjing,
Claesdotter.

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0